|  | A2 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | 
    	  
           
             |  | A4 | Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. | 
    	  
          
         
			| Sinale B | Código | Coñecementos | 
       
           
             |  | B1 | capacidade de síntesis e análisis | 
    	  
           
             |  | B2 | capacidade de aprender de forma autónoma | 
    	  
           
             |  | B3 | capacidade de xestión da información | 
    	  
           
             |  | B4 | capacidade de organizar e planificar | 
    	  
           
             |  | B5 | capacidade de resolver problemas de forma efectiva | 
    	  
           
             |  | B6 | capacidade de argumentar e rebatir ideas, aplicando un pensamento crítico e lóxico | 
    	  
           
             |  | B7 | capacidade de investigar de forma colaborativa | 
    	  
           
             |  | B8 | preocupación pola calidade | 
    	  
           
             |  | B9 | comportarse de forma ética e con responsabilidade social como cidadán e como investigador | 
    	  
           
             |  | B10 | comunicarse de manera efectiva no ámbito académico e investigador | 
    	  
           
             |  | B11 | traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada e interdisciplinar | 
    	  
           
             |  | B12 | capacidade de captar e aproveitar con eficiencia os recursos destinados á investigación | 
    	 
         
			| Sinale C | Código | Habilidades | 
       
           
             |  | C1 | Capacidade de comprender sistemáticamente a situación xurídica e social dos menores desprotexidos e en conflito social | 
    	  
           
             |  | C2 | Capacidade de facer unha avaliación e análise crítica da normativa vixente e dos  mecanismos de intervención psico-social aplicables ós menores desprotexidos e en conflicto social | 
    	  
           
             |  | C3 | Capacidade de aplicar os coñecementos adquiridos e de resolver problemas que afectan ós menores desprotexidos e en conflito social, dende una perspectiva interdisciplinar | 
    	  
           
             |  | C4 | Dominar habilidades e métodos de investigación específicamente relacionados cos menores desprotexidos e en conflito social | 
    	  
           
             |  | C5 | Capacidade de concebir, deseñar e por en práctica, con seriedade académica, un proceso de investigación no ámbito dos menores desprotexidos e en conflito social | 
    	  
           
             |  | C6 | Capacidade de comunicar e compartir coa comunidade académica e a sociedade en xeral os resultados da investigación para o su aprovechamiento efectivo | 
    	  
           
             |  | C7 | Capacidade de facer unha análise crítica e debatir en foros de carácter científico e investigador propostas e ideas novas xurdidas no referido ámbito de estudo | 
    	  
           
             |  | C8 | Capacidade de incentivar e impulsar en contextos académicos e profesionais a investigación no ámbito dos menores desprotexidos e en conflito social | 
    	 
         
			| Sinale D | Código | Competencias | 
      
 
  
  
    | Universidade de Vigo
          
| 
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000 |