Guia docente 2023_24
Escuela de Ingeniería de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
 Materias
  Videoxogos e realidade virtual
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Entender e aplicar o pipeline de produción do código dun videoxogo, como exemplo de contorna virtual complexa. B3
B12
C74
D3
Saber como optimizar o rendemento dos motores gráficos en contornas virtuais. Entender e aplicar as ferramentas matemáticas necesarias en contornas virtuais tridimensionais. B3
B12
C74
D3
Comprender os aspectos clave á hora de deseñar aplicacións de Realidade Aumentada. Comprender os aspectos clave á hora de deseñar aplicacións de Realidade Virtual. B3
B9
C74
D3
D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000