Código |
Descrición |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CE2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
CE3 |
Coñecer o marco institucional da economía |
CE4 |
Capacidade para situar a economía na súa evolución histórica |
CE7 |
Comprender o entorno empresarial |
CE8 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
CE9 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado |
CT1 |
Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo |
CT2 |
Capacidade de traballar en equipo |
CT3 |
Espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo empatía co resto de persoas |
CT4 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
CT5 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
CT6 |
Ler e comunicarse en inglés no ámbito profesional |
CT7 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |