|
B2 |
Interpretar e dominar destrezas asociados con ese campo. |
|
B4 |
Demostrar a habilidade de concibir, deseñar, implementar e adaptar un proceso substancial coa suficiente integridad intelectual |
|
B6 |
Integrar coñecementos e enfrontarse á complejidad de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
B8 |
Organizar, planificar e desenvolver estratexias para levar a cabo un traballo |
|
B12 |
Adaptarse a novas situacións |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Interpretar a nova realidade social e a súa aplicación ás tarefas da dirección e organización de empresas, á análise prospectivo da competitividad e ao impulso do desenvolvemento organizativ |
|
C2 |
Identificar cales son os stakeholders e entender a súa importancia |
|
C3 |
Comprender as implicaciones do comportamento ético na estratexia empresarial e nos procesos de toma de decisións, e a súa relación coa motivación, liderado e cultura empresarial |
|
C4 |
Coñecer os sistemas de xestión, normas, verificación e posibles certificaciones da RSC |
|
C5 |
Deseñar e implementar estratexias competitivas coherentes co tamaño empresarial e a contorna, baseándose en vantaxes competitivas resultantes da RSC |
|
C6 |
Elaborar memorias de sostenibilidade
|
|
C7 |
Coñecer o concepto, evolución e importancia do Marketing Responsable na estratexia empresarial |
|
C8 |
Valorar a pertinencia da movilización de recursos e as posibilidades intermedias entre xerarquía e mercado (internalización vs. externalización). |
|
C9 |
Integrar e implementar os diferentes sistemas de xestión normalizados de I D I, calidade e medioambiente no proceso de planificación estratéxica da empresa tendo en consideración a súa responsabilidade social corporativa. |
|
C10 |
Coñecer e manexar a terminología e os procedementos metodológicos propios da xestión de recursos humanos aplicando criterios de responsabilidade social corporativa |
|
C11 |
Coñecer a evolución do concepto de calidade e das formas da súa xestión para unha mellor comprensión do concepto de calidade total, e todas as súas implicaciones estratéxicas e as súas relacións coa actuación socialmente responsable da empresa e a preservación do medio ambiente |
|
C12 |
Comprender os coñecementos pertinentes relacionados con xestión financeira socialmente responsable |
|
C13 |
Comprender e aplicar todos os aspectos relacionados coa auditoria social |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Difusión de resultados e conclusións dos estudos, a través de presentacións orais e escritas que aborden ideas relacionadas coa RSC na xestión integral da empresa |
|
D2 |
Manexo de técnicas e ferramentas informáticas e de xestión para obtención de información, tratamento e procesamiento de datos, e posterior utilización |
|
D3 |
Difusión e divulgación de ideas en contextos tanto académicos como non especializados |
|
D4 |
Reflexión sobre responsabilidades sociais e éticas |