O sistema de avaliación seguido nesta materia respecta o establecido nos
Estatutos da Universidade de Vigo no relativo aos dereitos e deberes do
alumnado. Xa que logo, o alumnado ten dereito a ser avaliado dúas veces por
curso académico, segundo o procedemento que se especifica nesta guía docente. O
alumnado que se encontre en situacións excepcionais que poidan ser
documentadas, como as de embarazo, enfermidade ou lesión, ou que compaxine a
vida universitaria coa actividade laboral, ten dereito a recibir unha
consideración especial, polo que estas situacións deberán ser notificadas na
primeira semana do curso ou no momento en se produzan para que a docente poida
adoptar as medidas oportunas. As metodoloxías descritas no cadro anterior e as porcentaxes asignadas a
cada unha delas aplícanse á primeira oportunidade de avaliación no réxime de
avaliación continua. As metodoloxías e porcentaxes correspondentes á avaliación
única e á segunda oportunidade de avaliación son as especificadas máis adiante
neste mesmo apartado. PRIMEIRA OPORTUNIDADE DE AVALIACIÓN (MAIO): O sistema de avaliación aplicado na primeira oportunidade de avaliación
correspóndese co sistema de avaliación continua. O sistema de avaliación
continua non esixe asistencia ás clases, o que permite que todos os estudantes
matriculados teñan as mesmas condicións na primeira oportunidade de avaliación. Esixencias do sistema de avaliación continua: - Deixar constancia por escrito a través da plataforma TEMA da vontade de
acollerse á modalidade de avaliación continua na primeira semana do curso. - Entregar dentro do prazo establecido o 80% das tarefas encomendadas ao
longo do curso, incluídas aquelas que non teñen peso na
cualificación final. Dentro dese 80% inclúense obrigatoriamente as
seguintes: a) Proxecto de grupo. b) Entrega individual. c) Proba teórica de resposta longa, que será obrigatorio aprobar para aprobar a asignatura. Para o desenvolvemento da proba teórica non se permite o uso de apuntamentos nin de medios telemáticos. A PROBA TEÓRICA REALIZARASE NA ÚLTIMA SESIÓN DE CLASE DA MATERIA (ENTRE O 2 E O 5 DE MAIO DE 2017) EN HORARIO DE CLASE. AS DATAS E HORAS PRECISAS NOTIFICARANSELLES CON SUFICIENTE ANTELACIÓN A TODOS OS ESTUDANTES MATRICULADOS A TRAVÉS DA PLATAFORMA FAITIC. Os estudantes teñen dereito, se o solicitan, a un xustificante documental que acredite terse presentado á proba ou exame. Aquela persoa que por enfermidade, lesión ou calquera outro impedimento temporal, fidedignamente demostrado, non poida efectuar un exame ou unha proba parcial, terá dereito a ser examinado noutra data. Criterios de avaliación empregados no sistema de
avaliación continua: Os criterios de avaliación aplicados a cada traballo
ou proba explicaranse nas clases e publicaranse en FAITIC para que todo o alumnado
matriculado na materia poida acceder a eles. De maneira xeral, en calquera das probas, traballos ou
exercicios, obterán a cualificación de suspenso aqueles alumnos que: - Cometan máis de
dúas faltas de ortografía. - Incurran en
plaxio total ou parcialmente. - Incumplan as
instrucións proporcionadas para a realización e entrega do exercicio ou proba.
EXCEPCIONALMENTE, PODERÁ ACORDARSE COS ESTUDANTES
QUE NON SUPERASEN UNHA PARTE CONCRETA DA MATERIA O MECANISMO OPORTUNO PARA
RECUPERAR ESA PARTE NA SEGUNDA OPORTUNIDADE DE AVALIACIÓN. Que ocorre se non quero acollerme ao sistema de avaliación continua? O estudantado que deixase constancia por escrito a través de FAITIC
durante a primeira semana do curso da súa vontade de non acollerse ao sistema
de avaliación continua, perderá o dereito á avaliación continua e
formativa, mais terá dereito a avaliación na data oficial fixada
polo Decanato. A avaliación única constará das seguintes probas e traballos: 1. Entrega dun traballo individual sobre os contidos establecidos para a materia segundo as directrices proporcionadas ao comezo do curso. De maneira xeral, o traballo cubrirá todos os aspectos do temario e todos os países estudados* (40%). 2. Proba teórica de resposta longa (60%). Será obrigatorio obter como mínimo a cualificación de aprobado na proba teórica para aprobar a asignatura. Para desenvolver este exame non se permite o uso de apuntamentos nin medios
telemáticos. Os estudiantes teñen dereito, se o solicitan, a un
xustificante documental que acredite terse presentado á proba ou exame. Aquela
persoa que por enfermidade, lesión ou calquera outro impedimento temporal,
fidedignamente demostrado, non poida efectuar un exame ou unha proba parcial,
terá dereito a ser examinado noutra data. Na avaliación única obterán a cualificación de suspenso aqueles alumnos que: - Cometan dúas faltas de ortografía. - Incurran en plaxio total ou parcialmente. - Incumplan as instrucións proporcionadas para a realización e entrega do exercicio ou proba. EXCEPCIONALMENTE, PODERÁ ACORDARSE COS ESTUDANTES QUE NON SUPERASEN UNHA PARTE CONCRETA DA MATERIA O MECANISMO OPORTUNO PARA RECUPERAR ESA PARTE NA SEGUNDA OPORTUNIDADE DE AVALIACIÓN.
SEGUNDA OPORTUNIDADE DE AVALIACIÓN (XULLO): PARA SUPERAR A MATERIA NA SEGUNDA OPORTUNIDADE, O ALUMNADO DEBERÁ APROBAR UN EXAME, QUE SE
CELEBRARÁ NA DATA OFICIAL PREVISTA POLO DECANATO DO CENTRO E QUE CONSTARÁ DAS SEGUINTES PROBAS (indícase
o peso de cada proba dentro do exame entre parénteses):
1. Proba teórica. (30%)
2. Proba de aplicación da teoría a un estudo de caso (70%).
Para desenvolver o exame de segunda convocatoria non se permite o uso de apuntamentos nin medios telemáticos.
EXCEPCIONALMENTE, PODERÁ ACORDARSE COS ESTUDANTES QUE NON SUPERASEN UNHA PARTE CONCRETA DA MATERIA
O MECANISMO OPORTUNO PARA RECUPERAR ESA PARTE NA SEGUNDA CONVOCATORIA.
Na avaliación de xullo obterán a cualificación de suspenso aqueles alumnos que: - Cometan dúas faltas de ortografía. - Incurran en plaxio total ou parcialmente. - Incumplan as instrucións proporcionadas para a realización e entrega do exercicio ou proba.
|