Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CE1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
CE2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
CE4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
CE8 |
Destreza para a procura de información/documentación |
CE10 |
Capacidade de traballo en equipo |
CE12 |
Posuír unha ampla cultura |
CE17 |
Capacidade de tomar decisións |
CE18 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
CE22 |
Destrezas de tradución |
CT1 |
Comunicación oral e escrita na lingua propia. Prestarase especial atención ao coñecemento e correcto uso das 2 linguas cooficiais da Comunidade Autónoma de Galicia |
CT3 |
Capacidade de organización e planificación de proxectos |
CT4 |
Resolución de problemas |
CT7 |
Toma de decisións |
CT9 |
Razoamento crítico |
CT10 |
Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade |
CT14 |
Motivación pola calidade |
CT16 |
Adaptación a novas situacións |
CT17 |
Comprensión doutras culturas e costumes |