Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CE1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
CE2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
CE4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
CE10 |
Capacidade de traballo en equipo |
CE18 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
CE27 |
Capacidade de razoamento crítico |
CE30 |
Coñecemento de idiomas |
CT2 |
Coñecemento dunha segunda e unha terceira lingua estranxeira |
CT4 |
Resolución de problemas |
CT6 |
Capacidade de xestión da información |
CT9 |
Razoamento crítico |
CT10 |
Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade |
CT12 |
Traballo en equipo |
CT15 |
Aprendizaxe autónoma |
CT17 |
Comprensión doutras culturas e costumes |
CT22 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
CT23 |
Capacidade de traballo individual |