Coñecer as perspectivas e aproximacións que integran a disciplina sociolingüística |
|
A3 A4 A5 A6 A8 A10 A13
|
B1 B2 B5
|
Coñecer as pautas de variación máis significativas no primeiro idioma estranxeiro relacionadas con factores sociais tales coma a clase social, a idade ou o sexo. |
|
A3 A4 A5 A7 A10 A11 A12 A13
|
B2 B3 B4
|
Ser capaz de identificar un dialecto do primeiro idioma estranxeiro a partir dun texto e describir algunhas das súas propiedades sintácticas e morfolóxicas. |
|
A3 A4 A5 A9 A10 A12 A13
|
B1 B3 B4
|
Considerar a utilidade da teoría sociolingüística para a solución de problemas do mundo real (ex. a sociolingüística forense). |
|
A3 A5 A6 A7 A8 A10 A11 A13
|
B1 B2 B4 B5
|