Guia docente 2023_24
Facultade de Deseño
Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
 Materias
  Deseño de Porfolio
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
A1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación.
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
A3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
A5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo.
B1 Coñocer o vocabulario e os fundamentos conceptuais do deseño de moda
B2 Coñecer o medio do deseño de moda no contexto cultural contemporáneo dende as ciencias humanas e sociais, baixo unha perspectiva histórica e crítica
B3 Capacidad para comprender en profundidad el contexto social y cultural en que tendrá lugar la práctica artística o profesional
B4 Capacidade para aplicar os coñecementos e habilidades adquiridas e resolver problemas nun entorno interdisciplinar do deseño de moda
B8 Capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos e de adopción de recursos novedosos no ámbito do deseño de moda
B9 Capacidade de desenvolver unha gramática visual clara e innovadora
B10 Capacidade de aprendizaxe, curiosidade e iniciativa para a adquisición de novos coñecementos e habilidades
C2 Ser capaz de identificar problemas que se poidan resolver mediante o deseño, plantexalos como problema de deseño, propor un concepto e decidir criterios de formalización, elexindo os materiais a cada caso.
C3 Ser capaz de comprender e comunicar visualmente a información, dominar as técnicas de exposición gráfica de proxectos de deseño
C4 Capacidade de aplicar sistemas de representación gráfica usados no deseño de moda
D1 Capacidade para a comunicación oral e escrita, tanto na propia lingua como en outras
D2 Capacidade de análise, organización e planificación
D3 Capacidade de liderazgo, iniciativa e espíritu emprendedor
D4 Capacidade de razoamento crítico e autocrítico
D5 Capacidade para a análise e a resolución de problemas, de adaptación a novas situacións e de toma de decisións de xeito creativo e innovador
D10 Capacidade de comunicación necesaria para establecer redes de contactos nacionais e internacionais
D12 Capacidade de comprensión e desenvolvemento dos aspectos de usabilidade, acesibilidade e deseño para todos
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000