Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Traballo de Fin de Máster
   Contidos
Tema Subtema
Realización dun proxecto que inclúa todos os datos necesarios para a súa presentación nun contexto profesional. Realizar proxecto
Desenvolvemento dunha estratexia de comunicación adecuada ás necesidades dun cliente (real ou ficticio), contextualizando adecuadamente a realidade do sector e mercado ao que se dirixe, así como ao target ou público ao que se dirixe Desenvolver estratexia
Definir e realizar unha proposta creativa dunha campaña publicitaria coherente co resto do proxecto. Definir proposta creativa
Execución e adaptación das pezas e elementos publicitarios expostos no proxecto a distintas contornas e aplicacións. Execución e adaptación a distintas contornas
Exposición oral do traballo de acordo cos criterios profesionais establecidos no sector profesional. Exposición e defensa
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000