Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Contidos
Tema Subtema
BLOQUE I. TEÓRICO-HISTÓRICO. Tema 1. Imaxe cinematográfica vs. Imaxe publicitaria:
1.1. A imaxe cinematográfica como soporte publicitario. Evolución histórica.


BLOQUE II. DIRECCIÓN CINEMATOGRÁFICA. Tema 2. Cinematografías, estilos e directores:
2.1. Os pioneiros do cine: Europa, España, Galicia e América.
2.2. A creación de Hollywood: Orixe das majors e configuración da súa imaxe corporativa.
2.3. Europa-período non sonoro: Cine soviético (URSS). Expresionismo alemán (República de Weimar). Cine vangardista (Alemaña). Cine surrealista (Francia).
2.4. Escola clásica de Hollywood (Norteamérica)
2.5. Neo(post)rrealismo (Italia).
2.6. Nouvelle Vague (Francia).


BLOQUE III. RELACIÓNS ENTRE CINE E PUBLICIDADE. Tema 3. Cine e Publicidade:
3.1. Visión desde a historia: A publicidade no cine
3.2. Visión desde a estratexia publicitaria: Modalidades de inserción publicitaria no cine.
3.3. Visión desde a creatividade: O cine na publicidade
3.3.1. O arquetipo do star system cinematográfico na publicidade.
3.3.2. A imitación do cine na publicidade.
3.3.3. A incorporación de imaxes do cine na publicidade.
3.3.4. A escenificación cinematográfica na publicidade.
3.3.5. A utilización de estrelas na publicidade.


BLOQUE IV. RELACIÓNS ENTRE EIDOS ARTÍSTICOS. Tema 4. Arte-Cine-Publicidade-Moda:
4.1. Transferencias entre campos artísticos: A citación posmoderna na publicidade.
4.2. Manifestacións temáticas da sensualidade: Do cine erótico ao porno-chic na publicidade.



BLOQUE V. CINE, PUBLICIDADE E RELACIÓNS PÚBLICAS ESPECIALIZADAS. Tema 5. Protocolo cerimonial e publicidade nos eventos cinematográficos:
5.1. Cerimonia de Entrega de Premios (Galas de cine).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000