Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Describir a evolución histórica da imaxe cinematográfica como soporte publicitario. CE1
Identificar as tipoloxías publicitarias e as súas características nel medio cinematográfico CE3
Identificar, na teoría e na práctica, as modalidades de inserción do cine na publicidade e da publicidade no cine CE4
Recoñecer (na linguaxe audiovisual, técnicas de dirección, construción de relatos, etc.) obras cinematográficas e as súas influencias na realización de cine publicitario para distintos soportes e medios CE11
*Extrapolar as técnicas de dirección cinematográfica, de diferentes escolas e directores, a producións publicitarias para medios audiovisuais tradicionais e novos soportes CE3
Analizar as estratexias de comunicación publicitaria na imaxe cinematográfica CG2
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico CB3
Administrar o tempo e organizar adecuadamente e con eficacia as tarefas encomendadas CT4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000