Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Campañas de imaxe e de relacións públicas
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Aced, Cristina, Relaciones Públicas 2.0. Cómo gestionar la comunicación corporativa en el entorno digital, 1ª ed., Editorial UOC, 2016, Barcelona
Barquero Cabrero, José Daniel et al., Dirección estratégica de Relaciones Públicas en Europa y América Latina, 2ª ed., Furtwangen Editorial, 2007, Barcelona
Ries, Al, La caída de la publicidad y el auge de las RRPP, 1ª ed., Ediciones Urano, 2005, Barcelona
Rojas Orduña, Octavio Isaac, Relaciones públicas. La eficacia de la influencia, 3ª ed., ESIC, 2012, Madrid
Romer, Max (coordinador), Comunicación en Campaña, 1ª ed., Pearson Educación, 2014, Madrid
Ullod, Ana, Relaciones Públicas y Gabinetes de Comunicación, 1ª ed., Tirant Humanidades, 2014, Valencia
Xifra, Jordi, Manual de Relaciones Públicas e Institucionales, 2ª ed., Tecnos, 2014, Madrid
Bibliografía Complementaria Martín Martín, Fernando, Diccionario de Comunicación Corporativa e Institucional y Relaciones Públicas, 1ª ed., Fragua, 2004, Madrid
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000