Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Competencias Avaliadas
Seminario O 50% da nota final correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (25% para cada un dos traballos). 50
CB2
CE5
CE6
CE9
CT2
Presentación O 10% correspóndese coa exposición e defensa das prácticas. 10
CB2
CE5
CE9
CE13
Exame de preguntas obxectivas Haberá un exame escrito da materia (40%). 40
CB2
CE9
CE13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A materia está composta por unha serie de probas fácilmente superables. O estudante deberá demostrar traballo constante e superar todas as probas que se realicen.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000