Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Lección maxistral Exposición teórico-práctica do temario de curso. Os conceptos teóricos serán apoiados con exemplos, visionados e análises de campañas publicitarias que axudarán a fixar os coñecementos adquiridos na aula.
Seminario Durante as sesións de seminarios levarán a cabo diferentes traballos de carácter práctico que se poderán expor en grupo ou individual en función do obxectivo perseguido.
Tomando como punto de partida un briefing facilitado na aula realizarase 1) a creación dunha marca a partir dun produto, e 2) un proxecto de campaña creativa publicitaria, así como a súa presentación e exposición.
O resultado de cada traballo presentarase en público.
Presentación Todos os traballos realizados na materia deberán ser presentados en público ante o docente e/o o resto de alumnado.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000