Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Determinar os elementos que definen a creación publicitaria CE5
Describir e interpretar os procesos do pensamento creador CE6
Explicar e interpretar as fases da obtención da idea CE6
CE9
Identificar e explicar los procesos da creación publicitaria CE9
Adecuar a linguaxe propia de cada soporte publicitario, identificando vantaxes e limitacións CE9
CE13
Utilizar as ferramentas necesarias para a creación publicitaria CB2
CE5
CE6
CT2
Demostrar habilidades de presentación, linguaxe e argumentación CB2
CE13
CT2
Empregar as técnicas de persuasión para captar a atención da audiencia e gañar a súa confianza CE9
CE13
Sintetizar a presentación final no prazo establecido CB2
CE13
CT2
Marcar obxectivos na realización de proxectos CE9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000