Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a lexislación que regula as Escolas de Educación Infantil e Primaria e doutros centros, a súa estrutura e os modelos de organización dos centros, servizos e espazos. B1
B4
B5
B6
B10
C8
D1
D2
D6
D8
D14
D22
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto europeo e internacional B1
B6
B12
C8
C9
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D13
D19
D21
D22
Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula, no espazo de xogo e noutros espazos comúns e/ou específicos B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B10
B11
C1
C2
C5
C6
C8
C9
C14
C16
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D18
D19
D22
Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente. B1
B2
B6
B7
B8
B9
B10
B12
C1
C2
C8
C13
C16
D1
D2
D6
D7
D8
D13
D17
D19
D21
D22
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no contorno escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. B7
B10
C1
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D13
D14
D17
D18
D19
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 6-12 anos; así como noutros eidos nos que desenvolver o traballo docente para o que se está adquirindo cualificación. B1
B7
B9
B12
C2
C15
C18
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D18
D19
D22
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D14
D15
D18
D19
D21
D22
Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensinanza-aprendizaxe, nas etapas obrigatorias do sistema educativo. B1
B6
B10
B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D18
D19
D22
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado. B1
B2
B4
B6
B8
B10
B11
C1
C5
C6
C8
C13
C14
C15
C16
C18
D1
D2
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D14
D15
D16
D18
D19
D22
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Primaria para aplicalas na aula. B1
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C9
C15
D1
D2
D13
D18
D19
D20
D22
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade. B1
B6
B12
C8
C9
C13
C14
D1
D2
D7
D8
D9
D14
D18
D19
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000