Guia docente 2023_24
Escola Superior de Enxeñaría Informática
Grao en Intelixencia Artificial
 Materias
  Enxeñaría de software
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Levar a cabo o proceso que permite, dende a abstracción, implementar código de alta calidade. A2
A4
B1
B2
B3
B4
C3
C4
D3
Adquirir competencias para resolver problemas de forma metodolóxica e práctica A2
A5
B1
B2
B3
B4
C3
D3
Establecer claramente e sen ambigüidade as necesidades e restricións del/da cliente á hora de desenvolver requisitos dun proxecto de software. A2
A4
B1
B2
B4
C3
Analizar as alternativas para afrontalo e identificar que aspectos poden abordarse con IA e cales non. A2
A5
B4
C4
D3
Comprender os principios necesarios para construír solucións completas, escalables e robustas, centradas no usuario/a, nas que os compoñentes de IA encaixan como parte dun todo. A2
A4
B1
B2
B3
B4
C3
Ser capaces de identificar e entender modelos e deseños de arquitecturas e compoñentes para permitir a comunicación efectiva entre enxeñeiros de software e de datos. A2
A4
A5
B2
B3
B4
C3
C4
D2
D3
Manexar técnicas e ferramentas de proba para asegurar a calidade dos resultados. B1
B2
B3
B4
C4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000