Guia docente 2023_24
Escola Superior de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática: Algoritmos e estruturas de datos I
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
RA1. Concibir, desenvolver e utilizar de forma eficiente os tipos de datos e estruturas máis adecuados a un problema. A2
B9
C13
D4
D6
D11
RA2: Atopar solucións algorítmicas a problemas, comprendendo a idoneidade e compexidade das solucións propostas. A2
A3
B9
C3
C12
C13
C25
D4
D6
D7
D11
RA3: Determinar a complexidade en tempo e espacio de diferentes algoritmos. A2
B9
C3
C12
C13
D6
D11
D14
RA4: Coñecer a recursividade como ferramenta de construcción de programas. A2
B9
C12
C22
C25
C28
D6
D11
RA5: Programar aplicacións de forma robusta, correcta e eficiente tendo en conta restriccións de tempo e coste, e elexindo o paradigma e os lenguaxes de programación máis idóneos. A2
B9
C25
C28
D6
D7
D10
D11
RA6: Coñecer novas técnicas de programación, en particular o uso da memoria dinámica e as estructuras de datos enlazadas que están na base de moitas aplicacións. A2
B9
C3
C12
C25
C28
D6
D11
RA7: Usar as ferramentas dun entorno de desenrolo de programación para crear e realizar aplicacións. A2
B9
C3
C13
C25
C28
D6
D11
RA8: Saber analizar, especificar e implementar estructuras de datos lineales desde a perspectiva dos TAD. A2
B9
C13
C25
D6
D7
D11
RA9: Saber resolver problemas empregando os TAD máis apropiados. A2
B9
C3
C12
C13
C22
D6
D7
D11
RA10: Coñecer o funcionamiento e as técnicas básicas de ordeación da información e a consulta eficiente da mesma. A2
B9
C12
C13
C22
C28
D6
D11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000