|
B2 |
Abordar con éxito todas as etapas dun proxecto de Intelixencia Artificial |
|
B4 |
Elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipóteses razoables no campo. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Comprensión e dominio de técnicas para o procesado de textos en linguaxe natural. |
|
C2 |
Comprensión e dominio dos fundamentos e técnicas de procesamiento semántico de documentos enlazados, estruturados e non estruturados, e da representación do seu contido. |
|
C3 |
Comprensión e coñecemento das técnicas de representación e procesado de coñecemento mediante ontologías, grafos e RDF, así como das ferramentas asociadas ás mesmas. |
|
C4 |
Coñecer os fundamentos e técnicas básicas da intelixencia artificial e a súa aplicación práctica. |
|
C5 |
Capacidade para deseñar e desenvolver sistemas intelixentes mediante a aplicación de algoritmos de inferencia, representación do coñecemento e planificación automática. |
|
C6 |
Capacidade para recoñecer aqueles problemas que necesiten dunha arquitectura distribuída que non estea prefijada durante o deseño do sistema, que serán adecuados para a implementación de sistemas multiagente intelixentes. |
|
C7 |
Capacidade para entender as implicacións do desenvolvemento dun sistema intelixente explicable e interpretable. |
|
C8 |
Capacidade para deseñar e desenvolver sistemas intelixentes seguros, en termos de integridade, confidencialidade e robustez. |
|
C9 |
Capacidade para ter un coñecemento profundo dos principios fundamentais e modelos da computación cuántica e sabelos aplicar para interpretar, seleccionar, valorar, modelar, e crear novos conceptos, teorías, usos e desenvolvementos tecnolóxicos relacionados coa intelixencia artificial. |
|
C10 |
Capacidade para a construción, validación e aplicación dun modelo estocástico dun sistema real a partir dos datos observados e a análise crítica dos resultados obtidos. |
|
C11 |
Comprensión e dominio das principais técnicas e ferramentas de análises de datos, tanto desde o punto de vista estatístico como da aprendizaxe automática, incluíndo as dedicadas ao tratamento de grandes volumes de datos, e capacidade para seleccionar as máis adecuadas para a resolución de problemas. |
|
C12 |
Capacidade para expor, formular e resolver todas as etapas dun proxecto de datos, incluíndo a compresión e dominio de fundamentos e técnicas básicas para a procura e o filtrado de información en grandes coleccións de datos. |
|
C13 |
Coñecemento das ferramentas informáticas no campo da análise dos datos e modelización estatística, e capacidade para seleccionar as máis adecuadas para a resolución de problemas. |
|
C14 |
Comprensión e dominio das principais técnicas de aprendizaxe automática, incluíndo as dedicadas ao tratamento de grandes volumes de datos. Compresión e dominio de fundamentos e técnicas básicas para a procura e o filtrado de información en grandes coleccións de datos. |
|
C15 |
Coñecemento das ferramentas informáticas no campo da aprendizaxe automática, e capacidade para seleccionar a máis adecuada para a resolución dun problema |
|
C16 |
Coñecemento do proceso e as ferramentas para o procesamiento e preparación de datos desde a súa adquisición ou extracción, limpeza, transformación, carga, organización e acceso. |
|
C17 |
Comprender e asimilar as capacidades e limitacións dos sistemas robóticos intelixentes actuais, así como das tecnoloxías que os sustentan. |
|
C18 |
Desenvolver a capacidade de elixir, deseñar e implementar estratexias baseadas en intelixencia artificial para dotar a sistemas robóticos, tanto individuais como colectivos, das capacidades necesarias para realizar as súas tarefas de maneira adecuada de acordo cos obxectivos e restricións que se expoñan. |
|
C19 |
Coñecemento de diferentes ámbitos de aplicación das tecnoloxías baseadas en IA e a súa capacidade para ofrecer un valor engadido diferenciador. |
|
C20 |
Capacidade de combinar e adaptar diferentes técnicas, extrapolando coñecementos entre diferentes ámbitos de aplicación |
|
C21 |
Coñecemento das técnicas que facilitan a organización e xestión de proxectos en IA en contornas reais, a xestión dos recursos e a planificación de tarefas dunha maneira eficiente, tendo en conta conceptos de diseminación do coñecemento e ciencia aberta. |
|
C22 |
Coñecemento de técnicas que facilitan a seguridade dos datos, aplicacións e as comunicacións e as súas implicacións en diferentes ámbitos de aplicación da IA. |
|
C23 |
Comprensión e dominio dos conceptos básicos e técnicas de procesamiento de imaxe dixital |
|
C24 |
Capacidade de aplicación de diferentes técnicas a problemas de visión por computador |
|
C25 |
Coñecementos e habilidades que permitan deseñar sistemas para detección, clasificación e seguimento de obxectos en imaxes e vídeo. |
|
C26 |
Comprensión e dominio sobre as formas de representación dos sinais e imaxes en función dos seus datos, así como as súas características fundamentais e as súas formas de representación. |
|
C27 |
Comprensión da importancia da cultura emprendedora e coñecemento dos medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C28 |
Coñecemento adecuado do concepto de empresa, a súa organización e xestión, e os distintos sectores empresariais co obxectivo de facilitar solucións desde a Intelixencia Artificial. |
|
C29 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos, capacidades e actitudes á realidade empresarial e profesional, planificando, xestionando e avaliando proxectos no ámbito da intelixencia artificial. |
|
C30 |
Ser capaz de expor, modelar e resolver problemas que requiran a aplicación de métodos, técnicas e tecnoloxías de intelixencia artificial |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
D2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
D3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
D4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
|
D5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
D6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
|
D7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sustentable ambiental, económico, político e social. |
|
D8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
D9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |