Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Traballo Social
 Materias
  Conceptos, teorías e métodos en traballo social
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.-Coñecer e comprender os conceptos básicos da intervención profesional tanto intrínsecos como extrínsecos, así como a dimensión ideolóxica implícita na intervención e a metodoloxía profesional.
saber
A6
A9
A11
A29
B1
B3
B8
B15
B16
B18
B23
3.-Coñecer e comprender críticamente as diferentes perspectivas teóricas e metodolóxicas en Traballo Social e a súa repercusión na práctica profesional.
saber
saber facer
A6
A8
A9
A11
A12
A19
A28
A29
B1
B2
B3
B9
B15
B16
B24
2.-Ser capaz de analizar a natureza das relacións entre profesionais, usuarios e as potencialidades e dificultades que as marcan, tendo en conta aspectos relativos ao xénero, a clase e a diversidade cultural e as súas implicacións metodolóxicas
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A8
A9
A12
A14
A28
B3
B14
B17
B19
B21
B24
10.-Coñecer e ser capaz de aplicar as diferentes fases do proceso metodolóxico da intervención profesional e a súa interrelación coa teoría, obxeto e fines do Traballo Social.
saber
saber facer
A1
A2
A9
A11
A15
B1
B2
B3
B8
B16
B18
B23
4.-Ser capaz de identificar as situacións de risco e crise e priorizar a toma de decisións na aplicación do proceso metodolóxico.
saber
saber facer
A2
A9
A11
A21
B1
B2
B3
B8
B9
B10
5.-Coñecer os modos de implicar aos usuarios/as dos servizos de Traballo Social para incrementar os seus recursos, a súa capacidade e o seu poder para influir nos factores que afectan a súa vida e na súa toma de decisións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A8
A12
A14
A19
A29
B1
B3
B15
B16
B17
B21
B24
6.-Ser capaz de analizar e valorar as consecuencias das distintas tomas de decisións no momento de seleccionar e aplicar as diversas opcións metodolóxicas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A6
A9
A11
A23
B1
B2
B3
B8
B9
B10
B16
B17
7.-Adquirir habilidades básicas para coñecer, comprender e aplicar unha terminoloxía axeitada as diferentes perspectivas teórico-metodolóxicas.
saber
saber facer
A6
A28
A29
B1
B2
B3
B8
B16
B23
8.-Adquirir habilidades básicas para analizar, contextualizar e avaliar críticamente os textos e documentos científicos relacionados coa teoría e metoloxía da intervención profesional.
saber
saber facer
A28
B1
B2
B3
B8
B18
9.-Adquirir habilidades básicas para aplicar a autocrítica en ideas, comportamentos e habilidades personales/sociais para evitar a interferencia nas aplicacións metodolóxicas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
A6
B3
B14
B16
B17
B23
B24
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000