Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Lingua estranxeira a través das novas tecnoloxías: Inglés
   Contidos
Tema Subtema
1. As TIC no proceso de ensino/aprendizaxe da lingua inglesa 1.1. Vantaxes e desvantaxes
1.2. Competencias básicas do alumno e do profesor
1.3. Usos educativos
1.4. O papel do alumno e do profesor
1.5. Modalidades de ensino/aprendizaxe
2. CD-ROMs 2.1. Vantaxes fronte ao uso de Internet
2.2. Consideracións prácticas sobre a súa introdución no proceso de ensino/aprendizaxe
2.3. Opcións de incorporación
2.4. Destrezas lingüísticas
3. Standalone software 3.1. Procesador de textos Microsoft Office Word
3.2. Software de presentación PowerPoint
3.3. Concordancers
3.4. Software de grabación de audio
4. Email 4.1. Creación dunha conta
4.2. Tarefas e feedback a través de email
4.3. Actividades que implican o uso do email
4.4. Información ao alumnado a través de email
4.5. Email discussion groups
4.6. Epals
4.7. Netiquette
4.8. Xestión de emails
5. Chat 5.1. Definición
5.2. Tipos
5.3.Chats educativos
5.4. Programas
5.5. Vantaxes e desvantaxes
5.6. Pasos para a introdución do chat
5.7. Formulación
5.8. Tipos de actividades
6. Websites 6.1. Buscadores
6.2. Dereitos de autor
6.3. Recursos didácticos e características desexables
6.4. Websites e foros específicos 6.5.Tipos de actividades e áreas temáticas
6.6. Avaliación de material online
7. Webquests 7.1. Definición
7.2. Metodoloxía Webquest
7.3. Estrutura
7.4.Tipos
7.5. Pasos para deseñar unha Webquest
7.6. Características dunha Webquest para a aprendizaxe/ensino da lingua inglesa
7.7. Avaliación dunha Webquest
8. Ferramentas de autor: Hot Potatoes 8.1. Que é HP?
8.2. Características básicas
8.3. Instalación, configuración e rexistro
8.4. Interfaz, menú, barra de ferramentas, iconos
8.5. Elaboración dun exercicio
8.6. Tipos de exercicios
8.7. Inserción de elementos
8.8. Creación de unidades didácticas
8.9. Publicación de exercicios
9. Blogs e outras ferramentas da Web 2.0 9.1. Web 1.0 vs Web 2.0
9.2. A Web 2.0 no aula de lingua inglesa
9.3. Aplicacións da Web 2.0: Blogs, wikis, redes sociais, podcast, vídeo, imaxe e presentacións. Organización da información.
10. Plataformas de aprendizaxe virtual 10.1.Definición de contorna virtual de ensino/aprendizaxe
10.2. Características
10.3. Elementos
10.4. Modalidades
10.5. Posibilidades de acceso
10.6. Moodle
10.7. Vantaxes e desvantaxes fronte á Web 2.0
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000