Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Xogo na educación infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A11
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
2. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices mediante o xogo.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A11
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
3. Promover o xogo simbólico e de representación de roles como principal medio de coñecemento da realidade social.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
4. Ser capaz de utilizar os xogos como medio para promover a comprensión da realidade.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A11
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
5. Deseñar actividades lúdicas encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000