Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, e educacional. |
|
A5
|
B3 B4
|
2. Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara. |
|
A5
|
B3 B4
|
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. |
|
A8
|
B3 B4
|
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. |
|
|
B3 B4
|
5. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
|
|
B3 B4
|
6. Poder abordar oralmente en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. |
|
|
B3 B4
|
7. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
|
|
B3 B4
|
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. |
|
|
B3 B4
|
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
B3 B4
|
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. |
|
A2
|
B3 B4
|
11. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil (comunicación en actividades dentro do aula; interaccións orais en lingua estranxeira en rutinas e situacións habituais de comunicación BOE 4/1/2007: Real Decreto 1630/2006 polo que se establecen os ensinos mínimos do segundo ciclo de Educación Infantil). |
|
A2
|
B3
|
12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. |
|
A4 A11
|
B9 B11 B15
|
13. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. |
|
A11
|
B10 B19 B20
|
14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis. |
|
A3 A5
|
B12
|