Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Francés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, e educacional.
saber
A5
B3
B4
2. Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
saber
A5
B3
B4
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
saber
Saber estar / ser
A8
B3
B4
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais.
saber
B3
B4
5. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
saber
saber facer
B3
B4
6. Poder abordar oralmente en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil.
saber
saber facer
B3
B4
7. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
saber
saber facer
B3
B4
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos.
saber
saber facer
B3
B4
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
saber
saber facer
B3
B4
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións.
Saber estar / ser
A2
B3
B4
11. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil (comunicación en actividades dentro do aula; interaccións orais en lingua estranxeira en rutinas e situacións habituais de comunicación BOE 4/1/2007: Real Decreto 1630/2006 polo que se establecen os ensinos mínimos do segundo ciclo de Educación Infantil).
Saber estar / ser
A2
B3
12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe.
Saber estar / ser
A4
A11
B9
B11
B15
13. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística.
Saber estar / ser
A11
B10
B19
B20
14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de L.E. como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia lingüística, e unha visión da L.E. como medio de comunicación real e non meramente unha asignatura máis.
Saber estar / ser
A3
A5
B12
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000