2. Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Infantil e cuestionar criticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa.
|
|
A3
|
B2
|
4. Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculo mediante recursos didácticos axeitados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. |
|
A1
|
|
6. Capacitarse para traballar en equipo cos compañeiros e outros profesionais dentro e fóra do centro como condición necesaria para a mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias. |
|
|
B8 B9
|
8. Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares axeitados ás características do alumno de Educación Infantil. Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. |
|
A3
|
B2
|
10. Potenciar o rendemento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
|
A2
|
|
12. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación. Saber ser flexible no exercicio da función docente. |
|
|
B12 B16
|