Informar e asesorar ás familias sobre diversas técnicas e estratexias favorecedoras da
convivencia e da resolución pacífica de conflitos |
|
A15 A30
|
B1
|
Coñecer e analizar diversos plans e proxectos relacionados coa convivencia escolar que
forman parte do proxecto educativo de centro, participando na súa definición e
desenvolvemento. |
|
A27
|
B1
|
Adquirir e poñer en práctica diversas estratexias e habilidades que permitan unha
intervención axeitada para a resolución de problemas de convivencia no contexto escolar:
habilidades de pensamiento e de decisión, habilidades sociais, dinámica de grupos, xestión
democrática de normas, aprendizaxe cooperativo, mediación, negociación, educación
emocional, educación en valores, etc |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A9 A26 A48
|
B1
|
Deseñar e realizar actividades formais e non formais que favorezan a aprendizaxe e as
aportacións dos estudantes, nun bó clima escolar. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A39
|
B3
|