=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID- 19, a Universidade establece una planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución o determinen atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun xeito mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
No caso de que por razóns de seguridade, e conforme ás Medidas extraordinarias e urxentes para o desenvolvemento da organización docente non curso 2021/2022 en caso de crise sanitaria, implantásese un modelo de docencia non presencial ou mixta, no desenvolvemento da docencia tratarase de seguir unha metodoloxía similar á prevista para a docencia presencial, mantendo os mesmos contidos a impartir. Para iso, utilizaranse fundamentalmente os medios virtuais que poña a disposición a Universidade de Vigo, en particular Campus Remoto e a Plataforma de teledocencia Faitic ou Moovi. As clases, tanto teóricas como prácticas, impartiríanse, na medida do posible, telemáticamente a través das Aulas virtuais. A impartición de clases nestas Aulas Virtuais permitiría tamén a participación activa dos alumnos, mediante a presentación de traballos e efectuando outro tipo de actividades.
Na Plataforma de teledocencia Faitic ou Moovi, ou no Moodle do despacho virtual do profesor porase a disposición dos alumnos materiais, documentación, fontes de información e recursos para o estudo do contido da materia.
A entrega de tarefas e exercicios encomendados aos alumnos realizaranse utilizando os mesmos medios virtuais: a Plataforma Faitic ou Moovi, as aulas e despachos virtuais de Campus Remoto, e tamén o correo electrónico.
Consideraranse evidencias da asistencia e participación dos alumnos nas clases teóricas e prácticas, a asistencia e participación non presencial nas Aulas virtuais, a realización, presentación e entrega de tarefas e exercicios que sexan encomendados.
As tutorías e atención personalizada dos alumnos efectuaranse a través de correo electrónico e os despachos virtuais de Campus Remoto, previa cita concertada.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
A avaliación da materia levará a cabo de acordo coa forma e criterios previstos na Guía docente.
No suposto de docencia non presencial ou mixta manterase o valor e porcentaxe concedida á avaliación continua e ao exame final, distinguindo si o alumno acolleuse ou non ao sistema de avaliación continua, tal e como se prevé para a docencia na modalidade presencial.
A proba final na avaliación non presencial consistirá nunha proba tipo test, que se realizará utilizando as plataformas e medios virtuais para a avaliación non presencial, habilitadas ao efecto pola Universidade. A valoración da proba final dependerá de si o alumno superase o sistema de avaliación continua (60% da cualificación final), ou non o superou ou non se acolleu a el (100% da cualificación final)
A proba de avaliación final non presencial nas distintas oportunidades realizarase na data oficial que sexa publicada ou noutra que poidan establecer os órganos de goberno competentes da Universidade |