Estudo de casos |
Proba nas Unidades Didácticas 2 e 3 na que se presenta unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores
involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc.
Os resultados de aprendizaxe avaliados refírense á capacidad para o deseño de bases de datos, cartografía, así como para a xestión e redacción de metadatos. |
20 |
A2
|
B2
|
C5 C6
|
D4 D8
|
Estudo de casos |
Proba na Unidade Didáctica 4 na que se presenta unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores
involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc.
Os resultados de aprendizaxe avaliados refírense á capacidad para o deseño de bases de datos, cartografía, así como para a xestión e redacción de metadatos. |
20 |
A2
|
B2
|
C5 C6
|
D4 D8
|
Traballo |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son a capacidade de xestionar grandes cantidades de datos documentais en diversos formatos, para que cooperen na labor común de xestión do patrimonio cultural. |
40 |
A2
|
B2
|
C5 C6
|
D4 D8
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba na Unidade Didáctica 1 de preguntas obxectivas de tipo teórico (tipo test ou de resposta curta) na que os estudantes teñen que demostrar a súa comprensión nos contidos más teóricos da materia. |
10 |
A2
|
B2
|
C5 C6
|
D4 D8
|
Segundo
o establecido no “Regulamento sobre a avaliación, a cualificación e a
calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade
de Vigo”, do 2023, existen dous sistemas de avaliación que o alumnado
poderá elixir: o preferente, que se aplicará por defecto, de “avaliación
continua” (probas e actividades diversificadas que teñen lugar ao longo do
cuadrimestre), e o denominado de “avaliación global” (exames e/ou
entrega de traballos/exercicios a realizar nas datas oficiais de avaliación
establecidas no calendario académico), que deberá ser expresamente solicitado
polo alumnado interesado, e comunicado ao profesorado responsable no prazo
máximo de 31 días desde o início do cuadrimestre. As
probas de “avaliación global” desta materia consistirán no seguinte: exame de preguntas obxectivas (20%), estudo de caso (40%), e traballo (40%). O
alumnado ten dúas convocatorias/oportunidades de avaliación. A primeira lévase
a cabo durante o cuadrimestre de docencia. A segunda (ou de 2ª oportunidade)
realizaráse no mes de xullo, para o cal habilitarase de novo o acceso á
plataforma docente. |