Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C14 |
Coñecemento da estrutura diacrónica xeral do pasado |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
C20 |
Coñecemento da historia europea nunha perspectiva comparada |
C22 |
Coñecemento da historia universal |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |