Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C14 |
Coñecemento da estrutura diacrónica xeral do pasado |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
C22 |
Coñecemento da historia universal |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |
D16 |
Coñecemento doutras culturas |