Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
C27 |
Coñecementos particulares e optativos da Historia da Arte |
C28 |
Coñecemento das distintas metodoloxías da aproximación á Historia da Arte |
C29 |
Coñecemento sistemático e integrado do feito artístico: distintas linguaxes e técnicas da produción artística ao longo da historia |
C31 |
Coñecementos básicos de iconografía como clave para a interpretación de imaxes |
C33 |
Coñecementos sobre documentación, composición de materiais e técnicas construtivas dos bens artísticos mobles e inmobles |
C34 |
Coñecementos instrumentais aplicados á Historia da Arte |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D14 |
Motivación pola calidade |
D16 |
Coñecemento doutras culturas |