| |
B2 |
Coñecer o territorio (ambiente, sociedade, cultura) dende unha perspectiva diacrónica e sincrónica |
| |
B4 |
Desenvolver as destrezas asociadas á elaboración, transmisión e xestión do ""saber"" e ""saber facer"" adquirido así como dos resultados do seu razoamento crítico |
| |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
|
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
| |
C1 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento do ámbito da Xeografía física |
| |
C2 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento do ámbito da Xeografía Humana |
| |
C3 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento dos espazos xeográficos, (aspectos físicos, humanos, económicos) na súa dinámica socio-territorial |
| |
C4 |
Conciencia crítica da relación entre os fenómenos xeográficos, físicos e humanos, a diferentes escalas territoriais |
| |
C5 |
Integración das dimensións espacial e temporal na explicación dos procesos territoriais |
| |
C6 |
Coñecemento e aplicación dos principais métodos e técnicas de investigación xeográfica |
| |
C7 |
Uso correcto da información xeográfica como instrumento de interpretación dos sistemas territoriais |
| |
C8 |
Desenvolvemento e aplicación dos procedementos de traballo de campo |
| |
C9 |
Capacidade de análise e interpretación das paisaxes |
| |
C10 |
Capacidade de relacionar, sintetizar e expresar información xeográfica en sistemas gráficos e cartográficos |
| |
C11 |
Coñecemento e desenvolvemento de habilidades no ámbito da ordenación e planificación territorial |
| |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
| |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
| |
C14 |
Coñecemento da estrutura diacrónica xeral do pasado |
| |
C15 |
Coñecemento de linguas antigas |
| |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
| |
C17 |
Capacidade de ler textos historiográficos e documentos orixinais na propia lingua así como de transcribir, resumir e catalogar información de forma pertinente |
| |
C18 |
Coñecemento e habilidade para usar os instrumentos de recompilación de información tales como catálogos bibliográficos, inventarios de arquivo e referencias electrónicas |
| |
C19 |
Coñecemento da historia nacional propia |
| |
C20 |
Coñecemento da historia europea nunha perspectiva comparada |
| |
C21 |
Coñecemento da historia da integración europea |
| |
C22 |
Coñecemento da historia universal |
| |
C23 |
Capacidade de identificar e utilizar apropiadamente fontes de información para a investigación histórica |
| |
C24 |
Conciencia crítica das coordenadas espazo-temporais da Historia da Arte |
| |
C25 |
Visión diacrónica xeneral da Historia da Arte Universal |
| |
C26 |
Visión diacrónica rexional e completa dos fenómenos artísticos territoriais |
| |
C27 |
Coñecementos particulares e optativos da Historia da Arte |
| |
C28 |
Coñecemento das distintas metodoloxías da aproximación á Historia da Arte |
| |
C29 |
Coñecemento sistemático e integrado do feito artístico: distintas linguaxes e técnicas da produción artística ao longo da historia |
| |
C30 |
Coñecemento das principais fontes literarias e documentais da Historia da arte |
| |
C31 |
Coñecementos básicos de iconografía como clave para a interpretación de imaxes |
| |
C32 |
Coñecemento práctico dos procesos básicos da metodoloxía científica en Historia da Arte |
| |
C33 |
Coñecementos sobre documentación, composición de materiais e técnicas construtivas dos bens artísticos mobles e inmobles |
| |
C34 |
Coñecementos instrumentais aplicados á Historia da Arte |
|
Sinale D
|
Código |
Competencias |
| |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
| |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
| |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
| |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
| |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
| |
D6 |
Resolución de problemas e toma de decisións. |
| |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
| |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
| |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |
| |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
| |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |
| |
D12 |
Capacidade para imprevistos, creatividade e lideranza |
| |
D13 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
| |
D14 |
Motivación pola calidade |
| |
D15 |
Sensibilidade a temas ambientais. |
| |
D16 |
Coñecemento doutras culturas |