| Código |
Descrición |
| A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
| A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
| A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
| B1 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver habilidades de análises, sínteses e xestión da información no sector agroalimentario e do medio ambiente. |
| B2 |
Que os estudantes sexan capaces de adquirir e aplicar habilidades e destrezas de traballo en equipo. |
| B4 |
Que os estudantes sexan capaces de adaptarse a novas situacións, con grandes doses de creatividade e ideas para asumir o liderado. |
| B5 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver iniciativas e espírito emprendedor con especial preocupación pola calidade de vida. |
| C6 |
Coñecer e comprender os distintos aspectos da planificación, xestión, valoración e conservación de recursos naturais. |
| C12 |
Coñecer e Comprender os fundamentos para a xestión ye restauración do medio natural |
| D1 |
Capacidade de análise, organización e planificación. |
| D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e estranxeira. |
| D4 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma e xestión da información. |
| D5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
| D9 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |