Código |
Descrición |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
CG1 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver habilidades de análises, sínteses e xestión da información no sector agroalimentario e do medio ambiente. |
CG2 |
Que os estudantes sexan capaces de adquirir e aplicar habilidades e destrezas de traballo en equipo. |
CE8 |
Coñecer e comprender os distintos sistemas de xestión ambiental e de calidade. |
CE9 |
Coñecer e comprender o manexo de ferramentas informáticas de aplicación en materia ambiental. |
CE11 |
Coñecer e Comprender os fundamentos para a elaboración de estudios de impactos ambientais. |
CE20 |
Coñecer e comprender os fundamentos que permitan a identificación e a valoración de costes ambientais. |
CT1 |
Capacidade de análise, organización e planificación. |
CT3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e estranxeira. |
CT4 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma e xestión da información. |
CT5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
CT9 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |