Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Analizar o contexto actual de a Sociedade de a Información e reflexionar sobre o novo contorno social e educativo que xeran as TICs, dando lugar a a necesidade de xerar novas competencias persoais e profesionais. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6 B9 B10
|
C1 C2 C7 C8 C11 C17 C19
|
D1 D2
|
Familiarizarse con os marcos lexislativos que regulan o contorno digital e coñecer a lexislación aplicable a o uso de as TIC en educación primaria |
A5
|
B1 B2 B5 B6
|
C1 C2 C5 C7 C8 C9
|
D1 D2
|
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicaciones educativas |
A3 A5
|
B1 B6
|
C1 C2 C5 C7 C8 C9 C23
|
D1 D6
|
Adquirir competencias digitales que faculten a o alumnado en o manexo de aplicacións de novos medios tecnolóxicos e digitales en a súa formación continua para o exercicio profesional |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B6 B8 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C15 C17 C19
|
D1 D5
|
Construír unha base de coñecementos, actitudes e habilidades técnicas, útiles para o futuro mestre en o desenvolvemento de a súa actividade profesional que lle permitan unha eficiente utilización de os recursos tecnolóxicos a o seu alcance, analizando e reflexionando sobre as implicaciones de a súa utilización en o desenvolvemento curricular |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B5 B6 B9 B11 B12
|
C1 C2 C5 C7 C8 C11 C15 C17 C19
|
D1 D2 D5 D14 D15 D22
|
Estar capacitado para buscar, seleccionar, evaluar e deseñar materiais didácticos en soportes tecnolóxicos adaptados a as características de o alumnado e de os contidos de aprendizaxe así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos |
A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C13 C15 C16 C17 C19 C23
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Adquirir habilidades necesarias para o manexo técnico,a produción de materiais e a utilización didáctica de os diversos medios e recursos tecnolóxicos |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C7 C8 C9 C11 C13 C15 C16 C19 C23
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Identificar puntos fortes e débiles de os recursos digitales, evaluando e determinando as súas posibilidades de integración en os procesos de ensino-aprendizaxe |
A1
|
B1 B2 B10 B12
|
C9 C16 C23
|
D1 D14
|
Integrar novos medios de comunicación en os procesos de ensino-aprendizaxe |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C7 C8 C11 C17 C19 C23
|
D1 D7 D14 D15 D18 D22
|
Adquirir as habilidades necesarias para unha adecuada xestión da información con fins educativos: procura, selección, tratamento, organización e representación da información |
A1 A2 A3
|
B1 B6 B12
|
C9 C15 C23
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D15 D17 D22
|
Afrontar a produción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadora, axustándose ás necesidades de contornos específicos |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C13 C16 C17 C19 C23
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Utilizar e promover o uso colaborativo das novas tecnoloxías en diferentes contextos socioeducativos |
A1
|
B1 B2 B8 B9 B10 B11
|
C13 C16 C17
|
D9 D12 D13 D14
|
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos básicos da formación como futuros docentes e tomar conciencia de que o ensino é un labor de equipo |
A3 A5
|
B5 B6
|
C16
|
D8 D9 D12 D13 D15
|
Preveer e reaccionar aos inconvenientes ou dificultades que se poden derivar do uso e aplicación dos medios tecnolóxicos e dixitais no exercicio da educación primaria |
A1 A2 A3
|
B1 B3 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C19 C23
|
D1 D6 D7 D8 D14 D15 D22
|
Traballar autónomamente, con posicionamento académico e actitude investigadora, ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-earning en particular |
A1 A5
|
B1 B12
|
C19 C23
|
D14 D15 D16 D17 D22
|