2. Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación. |
A1 A2 A3
|
B1 B5 B9 B11 B12
|
C1 C13 C14 C27 C28 C41
|
D1 D2 D3 D6 D7 D9 D11 D13 D14 D15 D21
|
4. Valorar a acción educativa do mestre de educación primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar *pedagogicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da educación como desde os procesos históricos que a sustentan. |
A1 A2 A3
|
B1 B5 B7 B9 B12
|
C1 C13 C14 C19 C20 C28 C29 C61
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D13 D14 D15 D21
|