Descrición xeral |
Como consecuencia da globalización, as empresas, actores principais da economía de mercado, compiten nunha contorna cada vez máis dinámico e complexo que, entre outras cousas, as obriga a conferirlle unha dimensión internacional ás súas actividades. Neste escenario, a posibilidade de crecer e, mesmo, sobrevivir depende, en boa medida, da forma en que dirixen e xestionan as súas estratexias de internacionalización. O obxectivo principal desta materia é familiarizar os futuros profesionais da tradución e a interpretación xurada cos principais procesos e dinámicas que caracterizan os negocios internacionais. Para iso, comezarase facendo unha caracterización básica dos fluxos de actividade nunha economía de mercado, resaltando o papel que xoga a empresa nestes. A continuación, presentarase a contorna, tanto xeral coma específico, na que a empresa desenvolve as súas actividades. En terceiro lugar, abordaranse aspectos básicos do proceso de internacionalización da empresa, centrando a atención, en particular, na empresa multinacional. Por último, profundarase na globalización dos negocios, realidade que enfronta organizacións de todos os tamaños e de diferentes nacións e culturas. |