2. A gramática da LSE |
2.1 A formación dos signos
2.1.1. Regras morfofonolóxicas e restricións fonéticas
2.1.2. Signos léxicos establecidos e elementos productivos para a formación de (novos) signos.
2.2. O sistema verbal da LSE.
2.3. Os clasificadores
|
4. A LSE segundo o nivel A2 do Marco Común Europeo de Referencia das Linguas (MCERL). |
4.1. Competencia lingüística
4.1.1. Tipos de oracións: enunciativas, interrogativas, exclamativas...
4.1.2. A concordancia verbal
4.1.3. Elaboración de de discursos sinxelos.
4.2. Competencia sociolingüística
4.2.1. Rexistros lingüísticos: formal, informal, coloquial
4.2.2. ¿Cómo nos diriximos a unha persoa xorda?, ¿Que elementos contextuais son importantes nunha comunicación signada?
4.3. Competencia pragmática
4.3.1. Signación de textos cotidianos breves: presentámonos, describímonos, falamos de sentimentos, interpretamos o sentido dun texto...
4.4. Uso comunicativo
4.4.1. Presentacións: a familia, as enumeracións, os pronomes.
4.4.2. Descripcións: signos descriptivos, clasificadores.
4.4.3. Accións cotidianas: verbos.
4.4.4. Textos discursivos: preguntas, peticións, desexos, opinións. |