Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de
ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante
un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie
de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun
proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
40 |
|
|
|
|
Traballo tutelado |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios
variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do ?como facer as cousas?. Constitúe
unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe |
40 |
|
|
|
|
a) Na 1ª convocatoria o exame terá unha valoración do 20%, o traballo un 40%, e o dossier de exercicios / estudos de casos realizados en clase un 40%. As entregas deberán realizarse en tempo e forma para ser avaliadas. b) De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na 2ª edición. c) As datas oficiais dos exames pódense consultar na web da facultade. |