Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender
coñecementos nunha área de estudo que parte da base da
educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que,
malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén
algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da
vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó
seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan
as competencias que adoitan demostrarse por medio da
elaboración e defensa de argumentos e a resolución de
problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e
interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa
área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha
reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica
ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas,
problemas e solución a un público tanto especializado coma
non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de
aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores
cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
B2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro |
B3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
B5 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes |
B6 |
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
B7 |
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
B8 |
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
B9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
B11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
C1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
C2 |
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionales e sociais |
C5 |
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias |
C6 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe |
C7 |
Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12 |
C8 |
Coñecer os fundamentos da Educación Primaria |
C13 |
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais |
C16 |
Deseñar, planificar e evaluar a actividade docente e a aprendizaxe no aula |
C42 |
Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes |
C57 |
Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde a educación física |
C58 |
Coñecer o currículo escolar da educación física |
C59 |
Adquirir recursos para fomentar a participación ao longo da vida en actividades deportivas dentro e fóra da escola |
C60 |
Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes |
C61 |
Adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma |
C62 |
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia |
C63 |
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o dominio das técnicas e estratexias necesarias |
C65 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
D5 |
Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D10 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
D12 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D14 |
Razoamento crítico |
D15 |
Compromiso ético |
D16 |
Aprendizaxe autónoma |
D17 |
Adaptación a novas situacións |
D19 |
Lideranza |
D21 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
D22 |
Motivación pola calidade |
D23 |
Sensibilidade por temas ambientais |