Respetar as diferencias culturais e personais dos alumnos e demáis membros da comunidad educativa. |
A2
|
B2
|
C10 C22
|
D2 D7 D9 D14
|
Experimentar un clima de relación positivo e de respeto que evite a exclusión ou discriminación
mediante a construcción de normas de convivencia democrática, afrontando e resolvendo de forma
colaborativa situacións problemáticas e conflictos interpersonais de natureza diversa, como modelo de
relación que logo poidan aplicar a súa práctica profesional. |
A2
|
B3
|
C21 C30 C61
|
D1 D2 D7 D9 D12 D13 D14 D16
|
Adquirir habilidades básicas de deseño e aplicación didáctica adaptada que faciliten a inclusión de
estudantes con necesidades específicas de apoio educativo e desenvolver propostas de acción dentro
dun enfoque comprensivo da educación diversificada. |
A2
|
B11
|
C22 C23
|
D1 D2 D7 D9 D17
|
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a experimentación, a
imitación, a aceptación de normas e de límites. |
A2
|
B11
|
C22
|
D1 D2 D14 D16
|
Saber informar aos outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestro
na atención ás necesidades educativas especiales. |
A2
|
B3
|
C8 C21
|
D1 D12 D14
|