Guia docente 2024_25
Facultad de Diseño
Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
 Materias
  A Moda: Contorna Profesional
   Contidos
Tema Subtema
Moda contemporánea: sistemas de moda, deseñadores, produtos e conceptos de marca a. Dirección artística- imaxinario colectivo, moda e arte, identidade de marca.

b. Director creativo, editores e estilistas.

c. Fashion Future – metodololoxía de tendencias, tendencias actuais de retail. Análise de contido especializado.

d. Conceptos de branding: identidade e estética da marca.

e. O futuro da moda desde a perspectiva da sustentabilidade, innovación, diversidade e ética.
Análise e desenvolvemento de coleccións a. Creación dunha identidade visual

b. Investigación e proceso de deseño

c. Tecidos, mostras e produción

d. Fashion Operations - modelos de cadea de subministración estatísticas e exercicio de avaliación comparativa

e. Styling da colección
Fashion Marketing a. Analizar mercados, competidores, marcas e tendencias co obxectivo de decodificar e anticipar futuros cambios no escenario de moda

b. Distribución e comercialización, plans de marketing omnicanal e actividades import/export

c. Retail, wholesale, e-commerce/online, social selling

d. Xestión da colección, innovación no modelo de negocio; posicionamento, desenvolvemento comercial, fashion merchandising, composición e plan selectivo

e. Relevancia de marca na industria: xestión de consumidor, sociedade e industria
Comunicación de moda a. Imaxe de marca, brand story, plan de comunicación estratéxica de marca. Revisión de casos

b. Press to Impress: fotografos e magazines, vídeo e photo shooting

c. Fashion advertising, PR e social media planning
Deseño de presentacións de proxectos a. Maquetación e deseño de presentacións de proxectos en diferentes formatos dixitais.

b. Optimización de arquivos e imaxes para presentación de proxectos.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000