Guia docente 2024_25
Facultad de Diseño
Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
 Materias
  Proxectos de Deseño de Moda II
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
A1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación.
B1 Coñocer o vocabulario e os fundamentos conceptuais do deseño de moda
B9 Capacidade de desenvolver unha gramática visual clara e innovadora
B12 Capacidade creativa para xerar silucións orixinais e atopar propostas alternativas
C1 Capacidade para desenvolver con coherencia un proceso de deseño respostando axeitadamente a un conxunto ordeado de necesidades e requerimentos
C2 Ser capaz de identificar problemas que se poidan resolver mediante o deseño, plantexalos como problema de deseño, propor un concepto e decidir criterios de formalización, elexindo os materiais a cada caso.
C9 Coñecer e ser capaz de aplicar as metodoloxías e tecnoloxías habituais no ámbito do deseño de moda
C11 Estas familiarizado cos métodos de investigación relevantes en deseño
D4 Capacidade de razoamento crítico e autocrítico
D5 Capacidade para a análise e a resolución de problemas, de adaptación a novas situacións e de toma de decisións de xeito creativo e innovador
D7 Moticación pola calidade
D8 Capacidade para o traballo, aprendizaxe e xestión da información de xeito autónomo
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000