|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Prácticas de laboratorio |
Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
2-Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria.
4- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo. |
20 |
|
B6
|
C22 C23 C26 C28 C29 C33 C34
|
|
Traballo tutelado |
Avaliación formativa continua
Valórase a adecuación ás normas *preestablecidas pola profesora e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
2- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
3- Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. |
5 |
|
|
C26 C27 C29 C34
|
|
Prácticas con apoio das TIC (Repetida, non usar) |
Avaliación formativa e continua.
Avaliación *sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentacións e reflexións, e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. |
5 |
|
|
C22 C25 C27 C30 C33
|
|
Presentación |
Avaliación formativa e continua
Avaliación *sumativa: valórase a claridade e a sinxeleza na exposición, a compostura e a actitude na exposición.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de defender publicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta. |
5 |
|
|
C23 C29
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Avaliación **sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das que só unha é correcta. Esta avaliación **faráse no período de avaliación o final do *cuadrimestre, en horario de teoría.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística.
5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
6Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. |
40 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C34 C37
|
|
Cartafol/dossier |
Avaliación final do traballo tutelado: valórase a adecuación ás normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de *profundización.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas academicamente establecidos. |
5 |
|
|
C4 C27 C29
|
|
Autoavaliación |
Avaliación sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que integran a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das cales só unha é correcta. Esta avaliación *farase durante o período de avaliación ao final do *cuadrimestre, durante as horas teóricas.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos sobre os procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos sobre o proceso creativo, a imaxe mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
4- O alumnado será capaz de relacionar o proceso creativo, a imaxinación mental e os mapas cognitivos na creación artística.
5- O alumnado será capaz de considerar diferentes posibilidades na resolución dun problema.
6Os alumnos serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
|
20 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C34 C37
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
AVALIACIÓN CONTINUA: Ademais das puntuacións acadadas nas
distintas actividades ao longo do cuadrimestre, realizarase unha proba de
opción múltiple ao final do cuadrimestre. Na sesión de xullo só estarán
dispoñibles as preguntas obxectivas da proba, aínda que se terán en conta as
puntuacións acadadas nas distintas actividades durante o cuadrimestre. AVALIACIÓN GLOBAL: O alumnado que non opte pola avaliación
continua terá que presentarse ao exame tipo test ao final do cuadrimestre ou na
sesión extraordinaria. Este exame suporá o 100% da nota. As datas das avaliacións extraordinarias están publicadas na
páxina web da facultade.
https://belasartes.uvigo.es/es/docencia/examenes/ |