Exame de preguntas de desenvolvemento |
Dúas probas teóricas sobre os conceptos básicos e contidos do temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Adquirir coñecementos e comprensión dunha área relevante do currículo de Educación Infantil
- Adquirir os coñecementos e a comprensión para deseñar e xustificar programacións docentes
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Ampliar a formación cultural |
40 |
A1 A2 A4 A5
|
B1
|
C36 C37 C41 C44
|
D1 D2 D3 D8 D13 D22
|
Observación sistemática |
Participación activa nas sesións e actividades propostas polo profesorado.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Adquirir coñecementos e
comprensión dunha área relevante do
currículo de Educación Infantil
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico |
10 |
A1 A2 A4 A5
|
B4 B5
|
C29 C41
|
D9 D12 D15
|
Avaliación detallada tanto para o alumnado asistente como para o non asistente. As probas teóricas e prácticas, os traballos de aula, tutelado e demais actividades serán liberatorias. No exame final (oficial) faranse as partes que queden pendentes, no seu caso. En caso de non realizar as actividades, ou non realizar as probas correspondentes, faranse todas no exame final (oficial). Para obter un aprobado na cualificación final é CONDICIÓN NECESARIA superar as probas teóricas e prácticas. A realización das demais actividades por si soas, aínda que numericamente o permitan, non será suficiente para conseguir o aprobado final. Da mesma maneira, o aprobado da parte teórico-práctica non bastará para o aprobado final sen a realización e superación das demais actividades. As datas oficiais dos exames pódense consultar na páxina web da Facultade no espazo "datas exames". As partes da materia superadas na primeira oportunidade (primeira convocatoria) non serán obxeto de avaliación na segunda (segunda convocatoria), considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de
Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás
necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao
programa PIUNE (PAT). |