BLOQUE INTRODUTORIO. Desenvolvemento e aprendizaxe motora. Conceptos xerais e modelos explicativos. |
1. O ser humano/neno como un todo integral
2. A conduta motora é ALGO MÁIS que o movemento observable, é un proceso.
3. A diversidade de tarefas motrices
4. Múltiples capacidades subxacen ao movemento.
5. A conduta motora evoluciona desde os movementos reflexos, ata as habilidades motrices específicas.
6. Que factores ou procesos actúan nestes cambios? Desenvolvemento, maduración, crecemento, aprendizaxe
7. A aprendizaxe motora: como aprendemos e elementos implicados na aprendizaxe |
BLOQUE I. Factores constitutivos da competencia motriz, concepto e desenvolvemento. Os primeiros movementos, control e conciencia corporal, esquema corporal, actividade tónico-postural, lateralidad, respiración, relaxación, sensopercepción, habilidades corporais e manipulativas. |
1. AS CAPACIDADES PERCEPTIVO-MOTRICES. CONCEPTO E PAUTAS EVOLUTIVAS NA PRIMEIRA INFANCIA.
1.1. Percepción corporal. O esquema corporal
Factores que integran a dimensión da corporalidade
Trastornos psicomotores da concienciación corporal
1.2. Percepción espacial. Espacialidade.
Factores que integran percepción espacial
Trastornos relacionados coa percepción espacial
1.3 Percepción temporal.
Factores que integran a percepción temporal
Trastornos na percepción temporal
2. As CAPACIDADES COORDINATIVAS. CONCEPTO E PAUTAS EVOLUTIVAS NA PRIMEIRA INFANCIA.
2.1. Coordinación dinámica xeral
2.2. Coordinación segmentaria
2.3. Coordinación visomotora
3. CONCEPTO, CLASIFICACIÓN E PAUTAS EVOLUTIVAS DAS HABILIDADES MOTRICES
3.1 HABILIDADES MOTRICES CORPORAIS
- A marcha
- A carreira
- O salto
- O xiro
3.2. HABILIDADES MOTRICES MANIPULATIVAS
- Lanzamento
- Recepción
- Golpeo
- Patada
|