Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B1 |
Que los estudiantes sean capaces de desarrollar habilidades de análisis, síntesis y gestión de la información para contribuir a la organización y planificación de actividades de investigación en el sector alimentario. |
B2 |
Que los estudiantes sean capaces de adquirir y aplicar habilidades y destrezas de trabajo en equipo, sean o no de carácter multidisciplinar, en contextos tanto nacionales como internacionales, reconociendo la diversidad de puntos de vista, así como el poso de las distintas escuelas o formas de hacer. |
C1 |
Coñecer os fundamentos físicos, químicos e biolóxicos relacionados cos alimentos e os seus procesos tecnolóxicos |
C2 |
Coñecer e comprender a química e bioquímica dos alimentos e a relacionada cos seus procesos tecnolóxicos |
C4 |
Coñecer e comprender as propiedades físicas e químicas dos alimentos, así como os procesos de análise asociados ao establecemento das mesmas |
C5 |
Coñecer e comprender as operacións básicas na industria alimentaria |
C9 |
Coñecer e comprender aspectos básicos de economía, técnicas de mercado, xestión e marketing agroalimentario |
D1 |
Capacidade de análisis, organización e planificación |
D3 |
Capacidade de comunicación oral e escrita tanto na lingua vernácula como en linguas estranxeiras |
D5 |
Capacidad de resolución de problemas y toma de decisiones |
D8 |
Capacidad de razonamiento crítico y autocrítico. |
D9 |
Trabajo en equipo de carácter interdisciplinar |