Guia docente 2020_21
E. U. de Profesorado de E.X.B. "María Sedes Sapientiae"
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender que a dinámica diaria de a Educación Infantil é cambiante en función de cada neno/a, grupo e situación, e saber ser flexibles en o exercicio diario de a función docente. A2
C8
C20
C32
C59
D1
D2
D6
D7
D8
D16
D18
D21
Valorar a importancia de a estabilidade e regularidad de o contexto escolar, os horarios e os estados de ánimo de o profesorado como factores que contribúen a o progreso armónico e integral de os nenos e as nenas. B11
B12
C20
C29
D2
D7
D8
D9
D12
D13
D15
D16
D17
D18
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme a as propias conviciones, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. B12
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D16
D17
D18
D20
D21
Tomar conciencia de a complejidad de os procesos educativos en xeral e de os procesos de ensino-aprendizaxe, en as etapas obrigatorias de o sistema educativo. A1
A4
B1
B9
B11
B12
C27
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D13
D17
D18
D21
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar espazos, materiais e tempos, en función de os diferentes modelos didácticos e de as características e peculiaridades de o neno/a. A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B9
B11
C8
C10
C59
C64
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D21
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas en o aula. A1
A4
B1
B11
B12
C21
C26
C27
C29
C30
C64
C66
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
Participar en a definición de o proxecto educativo e en a actividade xeral de o centro, atendendo a os criterios de control de calidade. A1
A4
B1
B9
C21
C26
C29
C30
C64
C66
D1
D2
D3
D7
D8
D9
D13
D17
D18
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000