Valorar a importancia de a estabilidade e regularidad de o contexto escolar, os horarios e os estados de ánimo de o profesorado como factores que contribúen a o progreso armónico e integral de os nenos e as nenas. |
|
B11 B12
|
C20 C29
|
D2 D7 D8 D9 D12 D13 D15 D16 D17 D18
|
Tomar conciencia de a complejidad de os procesos educativos en xeral e de os procesos de ensino-aprendizaxe, en as etapas obrigatorias de o sistema educativo.
|
A1 A4
|
B1 B9 B11 B12
|
C27
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D13 D17 D18 D21
|
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas en o aula. |
A1 A4
|
B1 B11 B12
|
C21 C26 C27 C29 C30 C64 C66
|
D1 D2 D3 D4 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|