Coñecer, analizar e asimilar a forma de participación dos centros educativos, como medio de desenvolvemento dunha sociedade democrática. Isto inclúe a planificación e xestión dos documentos institucionais e dos diferentes órganos de goberno e coordinación dos centros educativos de Infantil e Primaria. Recoñecer as responsabilidades e implicacións de cada un no bo facer do centro educativo. |
A3 A4
|
B6 B9 B12
|
C8 C9 C64 C66
|
D1 D2 D6 D7 D8 D14 D15 D18 D22
|
Situar a avaliación como un elemento de alta importancia, necesaria para desenvolver un proceso educativo adecuado e alcanzar a calidade e excelencia educativa. Coñecer os distintos significados, tipos, criterios, e modelos de xestión de calidade. Recoñecer o papel do liderado, de imprescindible desenvolvemento para cada futuro docente. |
A1
|
B1 B6 B9 B10
|
C8 C17 C64
|
D1 D2 D7 D15
|
Coñecer experiencias internacionais, estatais, autonómicas e, mesmo, locais que acheguen experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula. Mostrar interese pola participación en propostas investigadoras sobre estes temas. |
A3 A4
|
B11 B12
|
C43 C58 C64 C66
|
D1 D2 D3 D7 D8 D14 D15 D16 D18
|